Durum,sayfa Parayla Kasılır İletişim:05462050927
FacebookTs Sayfasında Küfür Reklam kesinlikle Yasakdır Yasaka uymuyan Engellencekdir

FacebookTs

Aboneksm

FACEBOOK ABONE VE ARKADAŞ KASMA UYGULAMASI

Yazı Uzun gibi Gözüksede Kullanmayı bilmeyenler için detaylıca Anlattım.

Öncelikle Uygulamanın Firefox ve Chrome’da çalıştığını Belirtelim. İnternet Explorer’da Çalışmaz (explorer’de ne olum!)

Uygulama Profilinize yüzlerce arkadaş ve Abone Ekler. Ona Göre Baştan Bu Uyarıyı Yapalım, Ha Nasıl durduracağım dersenizde onuda Bu yazının Sonlarında belirticem. HADİ BAŞLAYALIM ŞİMDİ !!!

Aşağıdaki uygulamanın en altında “Facebook Friend Adder” Butonuna Tıklamalıyız. Tabi Bu butona tıklamak için önce “Aing Cretions” Uygulamasına izin vermelisiniz. (zaten daha önce izin verdiyseniz sorun yok) Daha sonra yine”Facebook Friend Adder” Butonuna tıklıyoruz ve karşımıza uygulamamız gelmiş oluyor.

Burdan “Get Token” Butonuna tıklıyoruz ve ufak bir pencere gelecek. Ordan Xperia Uygulamasına izin verin. Şimdi uygulamaya  izin verdikten sonra aynı pencerenin url kısmındaki kodların tamamını kopyalayın (yani URL’nin hepsini) Bunu uygulamadaki bölüme yapıştırın ve “Okay Go!” butonuna tıklayın. Daha sonra kullanıcılar yüklenecek ve profilinize Aboneler ve Arkadaş olarak kişiler Gelmiş Olacak.

KULLANMADAN ÖNCE SON UYARI. !

Şunuda belirteyim. uygulama otomatik arkadaşlık istegi yollayan kişilerin bir havuzda toplanması ve o havuzdan uygulamayı kullanan diğer kişilere dağıtılması ile işler. Muhtemelen facebook arkadaşlık isteği yollamanızı 1 hafta kadar bir süre engelleyebilir.

AYRICA UYGULAMAYI AŞIRI KULLANIMDAN DOLAYI HESABINIZ KİLİTLENEBİLİR. BU YÜZDEN BİR İKİ DEFA KULLANMANIZ ÖNERİLİR

Ayrıca artık bana bu kadar abone veya arkadaş yeter derseniz uygulamayı, “uygulamalar”  kısmından xperia ve aing cretions uygulamasını kaldırman yeterli. Ayrıca uygulama hata verirse’de bu uygulamayı kaldırabilir daha sonra tekrar yükleyebilirsin. Ha şunuda belirteyim uygulamaları kaldırdıktan sonra isteklerin durması için 1 hafta kadar bekleyebilirsiniz.

UYGULAMADA İSTEK VE ABONELERİN GELMEYE BAŞLAMASI EN GEÇ 1 SAAT’İ BULABİLİR. BU SÜREDEN SONRA DEVAMLI İSTEKLER GELMEKTEDİR. BAZI PROFİLLERDE BU SÜRE 2 GÜNÜ BULMAKTADIR.

AYRICA UYGULAMANIN İSTEKLERİ HEMEN YOLLAMAYACAĞINI BELİRTEYİM, YANİ DURUM BEĞENİ UYGULAMASI GİBİ DEĞİL HEMEN 2 DK’DA GELMEYECEK İSTEKLER, TEK YAPMANIZ GEREKEN UYGULAMAYI KULLANIP, KULLANICILARIN YÜKLENMESİNİ BEKLEMEK DAHA SONRA UYGULAMAYI KAPATABİLİRSİNİZ VE FACEDENDE ÇIKIŞ YAPABİLİRSİNİZ UYGULAMA YİNEDE ÇEVRIMDIŞI OLARAK ÖNCE İSTEK SONRA ABONE YOLLAYACAKTIR. DEDİĞİM GİBİ BU BAZI PROFİLLERDE 1 SAAT BAZI PROFİLLERDE EN GEÇ 2-3 GÜNÜ BULMAKTADIR.

EĞER HİÇ GELMEDİĞİNİ SÖYLÜYORSANIZ ABONELERE İZİN VERMENİZ GEREKLİ VE PROFİLİNE KULLANICI ADI OLUŞTURMAN GEREKLİ. EN SON BEKLEMEN YETERLİ

YADA Bana hiç istek felan gelmiyo diyorsan profiline kullanıcı adı oluştur. Bunu hesap ayarlarından yapabilirsin

20-12-2012 - Facebook’un yaptığı son güncellemelerden dolayı abone gelmesinde sıkıntı çeken profiller olabilir. Bu yüzden uygulamayı isterseniz sadece arkadaş kasmak için kullanabilirsiniz.

YUKARIDA ANLATILANLARI OKUDUNUZ… UYGULAMAYI KULLANIP KULLANMAMAK SİZİN SORUMLULUĞUNUZDADIR…

 

TOKEN KAYBOLUYORSA,FİREFOX İLE KULLANIN CTRL+Z YAPARAK TOKEN KAYBOLUNCA TOKEN’İ GÖREBİLİRSİNİZ.

 

yeni bir güncelleştirme yapılmıştır > 21 nisan 2013

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: collge( sirinim_87mail.ru ), 05.10.2013, 11:23 (UTC):
kanka bana yardim etsene nasil calistirayim cok lutfen cox vacip olum kalim meselesi

Yorumu gönderen: ceyhun( son.crazyhotmail.com ), 07.06.2013, 18:51 (UTC):
ali nasıl yaptın onları

Yorumu gönderen: ceyhun( son.crazyhotmail.com ), 07.06.2013, 18:36 (UTC):
olmuyo niye acaba

Yorumu gönderen::22.05.2013, 19:49 (UTC)
facebookts
facebookts
Kapalı

kardeş üstfe görmedinmi kodu ordan alçan

Yorumu gönderen: sanal ( ), 20.05.2013, 20:29 (UTC):
admin site sayfaya kaçıyoo

Yorumu gönderen::20.04.2013, 08:17 (UTC)
facebookts
facebookts
Kapalı

sen yapamıyorsundur kardeş

Yorumu gönderen: CHARLİİİ( ), 19.04.2013, 08:46 (UTC):
Olmuyo

Yorumu gönderen::15.01.2013, 13:27 (UTC)
facebookts
facebookts
Kapalı

yukarda anlatımı var kardeş

Yorumu gönderen: doğan( ), 15.01.2013, 12:27 (UTC):
nasıl yapcaz

Yorumu gönderen::13.01.2013, 10:10 (UTC)
facebookts
facebookts
Kapalı

bi sorun çıkmışdır bakılacak

Yorumu gönderen: murat( ), 12.01.2013, 20:14 (UTC):
aga site faceden atıo

Yorumu gönderen: mustafa( ), 11.01.2013, 17:23 (UTC):
arkadaslar zor is deil yapan yapıyor +rep

Yorumu gönderen: Hasan( ), 06.01.2013, 12:55 (UTC):
Ark Gelıo Sadecce Abone Gelmıo

Yorumu gönderen::05.01.2013, 14:32 (UTC)
facebookts
facebookts
Kapalı

ilk arkadaş gelir sonra abone

Yorumu gönderen: Emir( ), 05.01.2013, 14:11 (UTC):
admin abone gelmiyo ama arkadaş geliyo abone işi ne olacak

Yorumu gönderen: mustafa( ), 02.01.2013, 20:20 (UTC):
Coksuperr

Yorumu gönderen::26.12.2012, 12:48 (UTC)
facebookts
facebookts
Kapalı

arkadaşım ilk arkadaş gelir sonra Abone gelir

Yorumu gönderen: memet( ), 25.12.2012, 15:08 (UTC):
abone gidiyo arkadaş geliyo admin

Yorumu gönderen: Yusuf( ), 23.12.2012, 21:40 (UTC):
Sayın Merve Yılmaz Eğer Gelmediyse Tek Açıklaması Var Sizin Link Adresiniz Düzeltirmemiz O Linki Kısaltın...

Yorumu gönderen: merve yılmaz( ), 23.12.2012, 10:15 (UTC):
Gelmedi

Yorumu gönderen: ALİ( ), 21.12.2012, 05:55 (UTC):
Süpersin Abi 10 Bin Abone 5.000 Arkadaş geldi

Yorumu gönderen: yusuf debreli( ), 08.12.2012, 13:57 (UTC):
etem aga çok iyi kormuşun helal olsun

Yorumu gönderen: murat( ), 09.11.2012, 08:21 (UTC):
çok iyi bir site yardımları için teşekkürler



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
E-mail adresiniz:
Siteniz:
Mesajın:

Bugün 2 ziyaretçikişi burdaydı!
Copyright | All Right Reserved
Sitemizin Tasarım Hakları ChickenBLOG.TR.GG'ye Aittir.
» Bu sitemizi ziyaretiniz
Anasayfa    İletişim    Ziyaret Defteri    Admin
© 2014 Siteadı  |  Tüm Hakları Saklıdır  |  Tasarim Adı: TK-Mavi V2  |  Servis Saglayıcı: Bedava-sitem


=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=